– projekt budowlany i wykonawczy ostatniego, III etapu odcinka zachodniego od torów odstawczych za stacją C4 Powstańców Śląskich do stacji C1 Połczyńska wraz ze Stacją Techniczno-Postojową Mory. Na odcinku o długości 3,92 km zostaną wybudowane 3 stacje: C1 Połczyńska, C2 Chrzanów i C3 Lazurowa.
ILF będzie również odpowiedzialny za wykonanie koncepcji węzłów komunikacyjnych przy stacji C1 i C3.
ILF Polska swoją historię z projektowaniem systemu bezkolizyjnego transportu podziemnego rozpoczął w 2007 roku podczas budowy centralnego odcinka II linii metra. Firma jest także projektantem pierwszego i drugiego etapu rozbudowy metra warszawskiego w kierunku wschodnim-północnym. Zdobyte doświadczenie sprawiło, że firma stała się jednym z czołowych projektantów metra w Polsce.
Obecnie ILF Consulting Engineers Polska kończy prace związane z realizacją pierwszego odcinka wschodniego-północnego, który będzie łączyć Targówek z centrum miasta Warszawa. Na stacjach C16 Szwedzka, C17 Targówek i C18 Trocka trwają zaawansowane prace wykończeniowe. W październiku 2018 ILF Polska rozpoczął opracowywanie projektu wykonawczego drugiego etapu rozbudowy odcinka wschodniego-północnego.
We wrześniu tego roku firma rozpoczęła także pracę nad studium wykonalności szybkiego, bezkolizyjnego transportu szynowego w Krakowie.
Autor: ILF Consulting Engineers Polska Sp. z o.o.