Po dokonaniu wyboru, zgodnie z procedurą przetargową, komisja przetargowa oczekuje 10 dni na ewentualne odwołania od decyzji. Równolegle dokumentacja przetargowa zostaje przesłana do kontroli uprzedniej przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. Po pomyślnym przeprowadzeniu tego etapu można będzie podpisać umowę z ww. wykonawcą.
Początek zadania nr 4 znajduje się za węzłem Szemud, a koniec odcinka znajduje się za węzłem Gdynia Wielki Kack, na istniejącej Obwodnicy Trójmiasta. Odcinek drogi ekspresowej ma ok. 20,2 km długości oraz dodatkowo 2,9 km ma długość rozbudowywanego odcinka istniejącej Obwodnicy Trójmiasta. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku i pas awaryjnego postoju, a na odcinku Chwaszczyno – Gdynia Wielki Kack oraz na odcinku Obwodnicy Trójmiasta w obrębie węzła Gdynia Wielki Kack – ze względu na natężenia ruchu – będą po trzy pasy. Na trasie zostaną wybudowane trzy węzły drogowe: „Koleczkowo”, „Chwaszczyno” zespolony z „Gdynia Dąbrowa” oraz rozbudowany węzeł „Gdynia Wielki Kack”.
W postępowaniach przetargowych znajdują się jeszcze:
– Zadanie nr 3: odcinek między Luzinem (bez węzła) Szemud (z węzłem) o długości 10,26 km;
– Zadanie nr 2: odcinek między Bożympolem Wielkim a Luzinem (z węzłem) 10,4 km długości.
Autor: GDDKiA O/Gdańsk