Wpłynęło sześć ofert, wszystkie poniżej kosztorysu inwestorskiego.
Najniższą ofertę na kwotę 87 298 214,64 zł złożyło konsorcjum firm: Trakt (lider), Mostostal Kielce (partner). Budżet Zamawiającego: 155 625 114,66 zł. Najniższa oferta stanowi ok. 56 proc. kosztorysu inwestorskiego, a najwyższa ok. 94 proc.
Pozostałe oferty:
– Budimex, 109 937 810,82 zł,
– Konsorcjum firm: FABE POLSKA (lider), „SP” SINE MIDAS STROY Oddział w Polsce (partner), 145 961 317,31 zł,
– Kobylarnia (lider), Mirbud (partner), 96 755 333,00 zł,
– PBDiM Mińsk Maz. (lider), PRD Zwoleń (partner), 99 579 775,55 zł,
– Strabag, 114 482 012,61 zł.
Zadaniem wykonawcy będzie przygotowanie projektu budowlanego, uzyskanie niezbędnych decyzji oraz wybudowanie drogi.
Trasa poprowadzona jest w układzie północ-południe, po zachodniej stronie miejscowości Lipsko. Początek obwodnicy planowany jest około 350 m na północ od skrzyżowania z drogą wojewódzką 754, koniec około 500 m od nowego przebiegu drogi wojewódzkiej nr 747.
Źródło oraz zdjęcie: GDDKiA