Przyszły wykonawca ma także uzyskać niezbędne decyzje administracyjne i sprawować nadzór autorski nad budową.
Do zakresu obowiązków wykonawcy należało będzie przygotowanie:
– kompleksowej dokumentacji projektowej, m.in.: opracowań geodezyjno-kartograficznych, geologicznych i geotechnicznych,
– wielobranżowego projektu budowlanego wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi,
– materiałów do wniosku o uzyskanie decyzji ZRID wraz z uzyskaniem ostateczności tej decyzji,
– projektu wykonawczego dla każdej z branż,
– dokumentacji przetargowej: Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarów robót, kosztorysów (ofertowego, inwestorskiego),
– wykonanie czynności i opracowanie dokumentacji związanych z gospodarowaniem nieruchomościami po uzyskaniu decyzji ZRID,
– udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców na etapie procedury przetargowej na realizację inwestycji,
– sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją przedsięwzięcia w czasie prowadzenia robót budowlanych realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej,
– zmianę decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
Okres projektowania, uzyskiwania decyzji i nadzoru nad budową ma potrwać w sumie 46 miesięcy od podpisania umowy. Oferty można składać do 22 lipca 2019 r.
Autor: GDDKiA O/Kraków