![Zdjęcie: GDDKiA O/Rzeszów](https://nbi.com.pl/content/uploads/assets/news/2020/Lipiec/20/_resampled/ResizedImage600401-mostStalowaWola.png)
– opracowanie koncepcji wraz z projektem wykonawczym remontu mostu w tym szczególnie zabezpieczania dźwigarów i stref podparcia;
– opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót remontowych przy uwzględnieniu etapowania robót w tym konieczność ich prowadzenia pod ruchem z zachowaniem ciągłości ruchu pieszego na obiekcie;
– opracowanie koncepcji technicznej i projektu wykonawczego (przekroje poprzeczne i podłużne) zawierające zakres wszystkich prac zabezpieczających na obiekcie;
– roboty przygotowawcze, naprawa i zabezpieczenie dźwigarów wraz ze strefami podparcia;
– wymiana balustrad mostowych wraz z wykonaniem nadbetonów gzymsów w celu dostosowania wysokości balustrad do wymogów wynikających z rozporządzenia;
– odtworzenie nawierzchni żywicznych na obiekcie wraz z korektą wysokościową istniejącego chodnika na dojściach do obiektu;
– zabezpieczenie urządzeń obcych na obiekcie na czas prowadzenia prac naprawczych i zabezpieczających.
Zakończenie robót zaplanowane jest w grudniu tego roku.
Źródło: GDDKiA O/Rzeszów