REKLAMA
Energetyka Wiadomości
2 Minuty czytania

TAURON dalej sponsorem krakowskiej Areny

Spółki Arena Kraków i TAURON podjęły decyzję o dalszej współpracy w ramach kontraktu sponsorskiego na kolejne cztery lata – do 2028 roku.

Zdjęcie: TAURON Polska Energia SA, www.media.tauron.pl

– TAURON Arena Kraków stała się nie tylko ważnym punktem na koncertowej i sportowej mapie Polski, ale również istotnym miejscem życia społecznego mieszkańców Krakowa. Dla naszego biznesu to bardzo ważny projekt, bo wspiera realizację celów marketingowych i sprzedażowych. Taka długoletnia współpraca jest dowodem na dojrzałość partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce – mówi Paweł Szczeszek, prezes Grupy TAURON.

– Współpraca z energetycznym liderem jakim jest TAURON od początku układała się doskonale i cieszymy się, że będzie kontynuowana – mówi Małgorzata Marcińska, prezes zarządu Areny Kraków S.A. – Przez te wszystkie lata, marka spółki TAURON bardzo mocno związała się z marką Areny Kraków, największej hali widowiskowo-sportowej w Polsce. Jak widać, partnerskie relacje biznesowe i współpraca między stabilnymi spółkami o ugruntowanej pozycji na rynku sprawdzają się najlepiej i przynoszą wymierne korzyści wizerunkowe obu stronom – dodaje Małgorzata Marcińska.

TAURON jest sponsorem tytularnym krakowskiej areny od stycznia 2015 roku, czyli niemal od początku jej funkcjonowania. Obiekt został otwarty w maju 2014 roku. Obecna umowa upływa z końcem stycznia 2024 roku, nowa będzie obowiązywać do stycznia 2028 roku. Energetyczny lider został sponsorem krakowskiej areny w wyniku konkursu, który został ogłoszony przez Arenę Kraków S.A. w kwietniu 2023 roku. Krakowska arena daje TAURONOWI szerokie możliwości ekspozycji marki.

Poza połączeniem nazwy firmy z nazwą obiektu, TAURON otrzymuje prawo do współtworzenia logotypu z uwzględnieniem własnej marki. W ten sposób powstaje wspólna marka obiektu, która ma wpływ na pozostałe elementy identyfikacji wizualnej obiektu. Liczba i ranga wydarzeń organizowanych w krakowskiej arenie gwarantuje TAURONOWI obecność w mediach o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym.

Komentarz eksperta:

– TAURON Arena Kraków to obiekt z europejskiej listy premium – to tu odbywają się wydarzenia skupiające uwagę milionów widzów, kibiców i koneserów. TAURON będąc sponsorem tytularnym tego obiektu kojarzony jest z setkami wydarzeń, które uwodzą wyobraźnię i wzmagają emocje. Dzięki temu, że marka TAURON towarzyszy tym wszystkim wydarzeniom wzmacnia się lojalność obecnych klientów i są przyciągani ci, którzy jeszcze nie korzystają z naszych usług czy produktów. TAURON Arena Kraków to jeden z nielicznych obiektów sportowych w Polsce, w którym nazwa sponsora, spoiła się w powszechnej świadomości z miejscem sponsorowanym. Ta pełna integracja, jest dla nas szczególnie istotna w kontekście pozycjonowania naszej marki w Krakowie, który jest największym miastem na terenie działania TAURONA. Dzięki unikatowemu pakietowi świadczeń i możliwości promocyjnych uzyskujemy wysokie wskaźniki efektywności zainwestowanych środków. W latach 2015-2022 wypracowany ekwiwalent reklamowy wyniósł 108 mln zł. Prawie 10-letnia współpraca pozwoliła nam wypracować nie tylko efektywnie funkcjonujący mechanizm biznesowy, ale również niezbędny przy takiej relacji poziom elastyczności. To dzięki temu możemy realizować takie projekty jak uruchomiona w pierwszych tygodniach wojny Dziecięca Przystań dla dzieci i ich opiekunów z Ukrainy czy finał corocznego turnieju piłkarskiego TAURON Junior Cup – mówi Daniel Gryt, dyrektor wykonawczy ds. komunikacji i marketingu w Grupie TAURON.

REKLAMA
REKLAMA
Kalendarium wydarzeń
Sklep internetowy NBI
REKLAMA