REKLAMA
Kolej Wiadomości
1 Minuta czytania

Wakacyjna akcja „Kolej na Lato”

Spółki PKP, PKP Intercity i WARS wspólnie rozpoczynają wakacyjną akcję „Kolej na Lato”, która ma na celu poprawę komfortu podróżnych i promocję kolejowego podróżowania nad polskim morzem. Projekt rusza już 21 czerwca 2025 r. i potrwa przez całe lato, obejmując najpopularniejsze nadbałtyckie dworce.

Zdjęcie: PKP SA, www.pkp.pl

Komfortowe dworce i letnie strefy relaksu

Spółka PKP zadbała o to, by na siedmiu kluczowych w sezonie dworcach – Kołobrzeg, Świnoujście, Międzyzdroje, Władysławowo, Kuźnica, Jastarnia i Hel – podróżni mogli liczyć na jak najlepszy standard obsługi. Wśród udogodnień znajdą się:

  • dostępne toalety,
  • możliwość ładowania urządzeń mobilnych,
  • oferta gastronomiczna, w tym co najmniej automaty vendingowe.

Od 20 czerwca 2025 r., na wybranym dworcu pojawi się specjalna strefa relaksu WARS, w której pasażerowie oczekujący na pociąg będą mogli skorzystać z oferty gastronomicznej WARS serwowanej z foodtrucka i nabrać sił w miasteczku WARS z namiotem eventowym. Start pierwszej akcji odbędzie się w Helu, a następnie Zespół WARS odwiedzi Jastarnię, Kuźnicę, Władysławowo, Kołobrzeg i Międzyzdroje.

Więcej połączeń nad morze

PKP Intercity uruchamia dodatkowe pociągi, by każdy mógł bezproblemowo dotrzeć na wakacje. Liczba połączeń do najpopularniejszych miejscowości wzrośnie znacząco:

  • Świnoujście: z 11 do 17 połączeń,
  • Kołobrzeg: z 16 do 24,
  • Ustka: z 6 do 8,
  • Łeba: z 5 do 10,
  • Hel: z 6 do 12.

Dodatkowo, przed sezonem wykonano kompleksowy przegląd systemów klimatyzacji w pociągach, by podróżni mogli cieszyć się komfortową temperaturą nawet w upalne dni.

Letnie smaki z WARS

WARS przygotował również specjalne letnie menu, które będzie dostępne w wagonach restauracyjnych. Oprócz klasycznego schabowego pasażerowie znajdą w nim m.in.: rogaliki francuskie ze słodkimi dodatkami, bowl z ciecierzycą, bowl z łososiem oraz filet z kurczaka sous vide w szynce parmeńskiej.

W wielu pociągach dostępne będą również nowoczesne maszyny vendingowe – aż 118 automatów z napojami i przekąskami, obsługującymi szybkie, bezgotówkowe płatności.

Klient w centrum uwagi

Organizatorem akcji „Kolej na Lato” jest Grupa PKP, która konsekwentnie stawia na klienta i jego komfort podróży – zarówno na dworcach, jak i w samych pociągach. Wakacje to dla wielu najważniejszy czas w roku, dlatego Grupa PKP wszelkich starań, by każda podróż koleją była wygodna, sprawna i przyjemna.

Kalendarium wydarzeń
Sklep internetowy NBI
REKLAMA
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.