Zakres zadania
Remont obejmował odc. od km 36+600 do km 39+800 oraz 43+000 do 43+600 drogi krajowej nr 80 i miał na celu likwidację spękań, wykruszeń, przywrócenie parametrów równości podłużnej i poprzecznej, powierzchniowego odwodnienia drogi, a także poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego. Prace polegały na wymianie istniejących warstw nawierzchni: podbudowy, warstwy wiążącej, ścieralnej i nawierzchni z kostki betonowej na zjazdach, dojściach do przejść dla pieszych, peronach zatok autobusowych oraz ponowne wyprofilowanie poboczy bez korekty niwelety wraz z nowym oznakowaniem poziomym. Remont obejmował swoim zakresem także nawierzchnię zatok autobusowych. Geometria drogi pozostała bez zmian.
Oba odcinki przebiegają przez teren zabudowany, a roboty prowadzone były pod ruchem na zasadach czasowej organizacji ruchu. Według danych Generalnego Pomiaru Ruchu 2020/2021 średnie natężenie ruchu na ww. odcinku wynosi około 13,8 tys. poj./dobę.