Teraz rozpocznie się ocena złożonych dokumentów. Kryteriami wyboru najkorzystniejszej oferty będą: cena, termin realizacji kontraktu i okres gwarancji.
Przedmiotem zamówienia jest budowa mostu stałego a dokładnie:
– budowa objazdu tymczasowego, - rozbiórka istniejącego mostu, - budowa mostu stałego wraz z dojazdami, - rozbiórka objazdu tymczasowego, - zabezpieczenie i przebudowa urządzeń infrastruktury technicznej.
Długość całkowita nowego mostu stałego wynosić będzie 18,06 m, szerokość 12,46 m, jezdnia 2×3,5 m, chodniki dla obsługi 2×0,9 m. Obiekt będzie posiadał klasę nośności „A”, tj. 50 ton. Klasa drogi na dojazdach do mostu – GP.
Tekst i zdjęcie: GDDKiA O/Rzeszów
Budownictwo
Drogi
Energetyka
Geoinżynieria
Hydrotechnika
Inż. Bezwykopowa
Kolej
Mosty
Motoryzacja
Tunele
Wod-Kan