To krok CEMEX w kierunku wprowadzenia ery biznesu cyfrowego do branży materiałów budowlanych.
CEMEX Go jako rozwiązanie dostępne na wielu urządzeniach zapewnia bezproblemową obsługę podczas: składania zamówień, śledzenia dostaw na żywo oraz zarządzania fakturami i płatnościami za zamówione produkty CEMEX, w tym cement workowany i luzem, beton towarowy, kruszywa i pozostałe materiały. CEMEX Go dostarcza w czasie rzeczywistym szczegółowych informacji, których Klienci potrzebują, aby móc pracować efektywniej.
Marcin Kassjaniuk, Customer Experience Director, powiedział: „Dzisiejsze wydarzenie jest kulminacją pierwszego kroku tej strategicznej inicjatywy i ciężkiej pracy wielu osób w całej naszej organizacji. Jest to również świadectwo naszego zorientowania na Klienta i nieustannej koncentracji na innowacjach. CEMEX Go zapewnia naszym Klientom jeszcze lepszą obsługę niż dotychczas. To jedyna tego rodzaju platforma obecnie oferowana w naszej branży”.
Marcin Kassjaniuk kontynuował: „CEMEX Go przybliża nas do naszych Klientów dzięki temu, że stajemy się szybsi, bardziej transparentni i wydajni, pozwala też stwarzać nowe możliwości wzrostu zarówno dla naszych Klientów jak i dla nas. CEMEX Go przyczynia się do odnoszenia sukcesów przez naszych Klientów na dzisiejszym szybkim i dynamicznym rynku”.
CEMEX Go to w pełni cyfrowy zestaw usług, które pomogą Klientom uzyskać więcej w krótszym czasie, poprzez uproszczenie i usprawnienie ich interakcji z CEMEX Polska. Zmniejszając obciążenie Klientów sprawami administracyjnymi, przez co zapewniają im więcej czasu na bardziej strategiczne działania biznesowe. Korzystając z platformy, Klienci będą mogli pracować w każdej chwili i z każdego miejsca za pomocą wielu urządzeń z dostępem do internetu.
Dzięki CEMEX Go Klienci zyskają możliwość przeglądania historii swoich transakcji, śledzenia dostaw w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem technologii GPS, otrzymywania natychmiastowego powiadomienia o statusie zamówienia, dokonywania korekt w swoich zamówieniach oraz posiadania pełnego i przejrzystego wglądu do wszystkich potrzebnych informacji. Dzięki CEMEX Go Klienci będą mogli zrobić w ciągu kilku minut to, co wcześniej zajmowało im kilka godzin.
Rozwój i wdrażanie CEMEX Go jest częścią globalnego zespołu ds. badań i rozwoju, działającego pod przewodnictwem Centrum Badań CEMEX z siedzibą w Szwajcarii.
Grafika: CEMEX Polska Sp. z o.o.