
Modernizacja obejmie rozjazdy oraz układ drogowo-torowy:
- na ul. Piłsudskiego – od przystanku „UJ–AST” do skrzyżowania z ul. Straszewskiego,
- na ul. Straszewskiego – od przejścia dla pieszych przy ul. Smoleńsk do skrzyżowania z ul. Piłsudskiego.
W ramach modernizacji powstanie peron wiedeński, ułatwiający dostęp do tramwajów, zostaną przebudowane chodniki i zjazdy oraz wymienione torowisko tramwajowe na prefabrykowane płyty betonowe. Torowisko zostanie przesunięte bliżej Plant – na wzór wcześniej zmodernizowanych odcinków pierwszej obwodnicy.
Całość inwestycji będzie realizowana zgodnie z wytycznymi konserwatorskimi, ponieważ obszar ten znajduje się na liście światowego dziedzictwa UNESCO. Po zakończeniu prac ruch drogowy na ul. Straszewskiego zostanie wprowadzony jako jednokierunkowy.
Budownictwo
Drogi
Energetyka
Geoinżynieria
Hydrotechnika
Inż. Bezwykopowa
Kolej
Mosty
Motoryzacja
Tunele
Wod-Kan