REKLAMA
Budownictwo Tunele Archiwum NBI Inwestycje
7 Minut czytania

Metrem pod Wisłą w Warszawie? Być może już za rok

Sukcesem zakończył się ważny, a jednocześnie jeden z najtrudniejszych etapów budowy centralnego odcinka II linii metra w Warszawie. 12 sierpnia 2013 r. tarcza Krystyna, czyli TBM S646, przebiła się na lewy brzeg Wisły – do wnętrza stacji Centrum Nauki Kopernik. Maszyna wydrążyła pierwszy tunel pod dnem rzeki, drugi wykonuje Elisabetta, która – zgodnie z przewidywaniami – na Powiślu ma pojawić się na początku września. Jeśli pozostałe zadania uda się zrealizować w terminie, odcinek między Rondem Daszyńskiego a Dworcem Wileńskim zostanie oddany do użytku jesienią 2014 r.

Pobierz artykuł PDF

REKLAMA
REKLAMA
Kalendarium wydarzeń
Sklep internetowy NBI
REKLAMA