REKLAMA
Tunele Archiwum NBI Materiały
4 Minuty czytania

Rozwiązania TINES w nawierzchni warszawskiego metra

W celu ograniczenia transmisji drgań w stołecznej kolei podziemnej, na budowie sześciokilometrowego odcinka centralnego II linii tej kolei, łączącego Rondo Daszyńskiego z Dworcem Wileńskim, zostaną wdrożone rozwiązania TINES dla nawierzchni szynowych. Będą to maty wibroizolacyjne oraz systemy blokowych podpór szynowych w otulinie.

Pobierz artykuł PDF
Ten i wiele innych artykułów przeczytasz z aktywną prenumeratą lub subskrypcją
Czytelnicy z aktywną prenumeratą lub subskrypcją mają nieograniczony dostęp do dodatkowych materiałów z serwisu i czasopisma
Jeszcze kilka kliknięć i będziesz mógł/a cieszyć się z dostępu do treści!
REKLAMA
REKLAMA
Kalendarium wydarzeń
Sklep internetowy NBI
REKLAMA