REKLAMA
Budownictwo Motoryzacja Filmy
1 Minuta czytania

Subaru Levorg – test z jazdy

A wszystko to w identycznych cenach, jak modele rocznikowe 16MY. Po raz pierwszy europejską wersję Subaru Levorg zaprezentowano podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w marcu 2015 r. Ten zastępca wersji kombi modelu Legacy został zbudowany na bazie płyty podłogowej modeli Legacy oraz Impreza. Stylistycznie, zwłaszcza dzięki charakterystycznemu grillowi z chromowaną obwolutą oraz nadającym drapieżnego wyglądu reflektorom, zdecydowanie bliżej mu do sportowej natury WRX. Po raz pierwszy europejską wersję Subaru Levorg zaprezentowano podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w marcu 2015 r. Ten zastępca wersji kombi modelu Legacy został zbudowany na bazie płyty podłogowej modeli Legacy oraz Impreza. Stylistycznie, zwłaszcza dzięki charakterystycznemu grillowi z chromowaną obwolutą oraz nadającym drapieżnego wyglądu reflektorom, zdecydowanie bliżej mu do sportowej natury WRX. System EyeSight zadebiutował w Polsce w modelu Outback, a jego trzecia generacja, obecna od teraz w Levorgu, już zdążyła zdobyć liczne wyróżnienia i nagrody w najbardziej wymagających testach na całym świecie, m.in. w badaniach przeprowadzanych przez amerykański Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) czy japoński JNCAP. W sierpniu 2016 r. zalety rozwiązania i jego niezawodność docenili eksperci z niemieckiego automobilklubu ADAC. EyeSight okazał się najlepszy na tle pięciu innych testowanych systemów bezpieczeństwa prewencyjnego. Dodatkowo, jako jedyny system zareagował poprawnie na manekina imitującego pieszego w ciemnym ubraniu, w nocy, bez świateł ulicznych. Zasłużył tym samym na określenie go przez testerów z ADAC jako rozwiązanie lepsze niż ludzkie oczy. Trzeba przyznać, że faktycznie prowadząc naszego Levorga, ma się poczucie, że czuwa nad nami „siła wyższa”.

REKLAMA
REKLAMA
Kalendarium wydarzeń
Sklep internetowy NBI
REKLAMA