Marka Budimex znalazła się wśród pierwszych 60 marek o największej wartości i zasięgu w Polsce. W rankingu prestiżowego dwumiesięcznika „Press” Top Marek 2018 brand Budimeksu zajął 59 miejsce.
Budimex wyprzedził w rankingu takie marki jak: Toyota, Volvo, Apple czy Skoda. Jednocześnie Budimex jest najmocniejszą marką w branży budowlanej przed Skanską i Strabagiem.
Tylko o jedno miejsce wyprzedziła Budimex słynna Biedronka, która zajęła 58. miejsce. Pierwsze miejsce w rankingu Press zajęła Polska Grupa Energetyczna (PGE). Miesięcznik mierzył wartość i siłę marek w oparciu o liczbę publikacji w mediach, wydźwięk tych publikacji oraz ich zasięg.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Techniczne
Pliki cookies techniczne wykorzystywane są przede wszystkim w celu dostarczania usług świadczonych drogą elektroniczną i są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Techniczne pliki cookies z uwagi na swój charakter nie wymagają zgody Użytkownika i są zawsze aktywne.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.
Analityczne i Funkcjonalne
Analityczne pliki cookies służą do badania i poprawy jakości świadczonych usług. Tego rodzaju pliki cookies zbierają informacje na temat sposobu w jaki Użytkownicy korzystają z Serwisu. Funkcjonalne pliki cookies umożliwiają zapewnienie większej funkcjonalności i personalizacji Serwisu NBI.com.pl.
Najpierw włącz ściśle niezbędne ciasteczka, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje!
Marketingowe
Marketingowe pliki cookies umożliwiają dostarczenie treści reklamowych dostosowanych do zainteresowań Użytkownika i są wykorzystywane m.in. w związku z kierowaniem do Użytkowników reklamy behawioralnej.
Najpierw włącz ściśle niezbędne ciasteczka, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje!