
Chodzi o trzy rodzajów wagonów:
- 30 tramwajów dwukierunkowych o długości 33 m,
- 30 tramwajów jednokierunkowych o długości 43 m,
- 30 tramwajów jednokierunkowych o długości 33m.
Po dostawie pierwszej partii nowych tramwajów cała flota MPK będzie złożona wyłącznie z pojazdów z niską podłogą, wyposażonych w klimatyzację i system informacji pasażerskiej. To szczególnie ważne dla osób z ograniczoną mobilnością, przede wszystkim poruszających się na wózkach oraz niewidomych i słabowidzących.
Priorytetem dla MPK w Krakowie jest zamówienie 30 wagonów dwukierunkowych. Jest to szczególnie ważne dla Krakowa w związku z planami budowy linii na Azory, która w pierwszym etapie ma powstać bez pętli. To właśnie tam będą one mogły przewozić mieszkańców miasta. Będą to pierwsze nowe wagony tego typu. Do tej pory krakowski przewoźnik dysponował wyłącznie wagonami dwukierunkowymi, które sprowadzał jako używane, a następnie modernizował.