Pierwszy prefabrykat trafił na ulicę Wierzbową – jest to przęsło o długości całkowitej 6 metrów, szerokości 3,5 metra i masie własnej 12,6 tony. Drugi, w ciągu ulicy Palmowej, jest węższy o metr i waży 8,9 tony. Przęsła dostarczone zostały na plac budowy jako elementy gotowe do wbudowania tj. posiadały ułożoną nawierzchnię, wykonane zabezpieczenia betonu oraz mocowania balustrad. Dzięki zastosowaniu technologii prefabrykowanych przęseł okres trwania budowy został skrócony o miesiąc, a prace montażowe trwały godzinę. To bezpośrednia korzyść dla inwestora, wpływająca pozytywnie na jego wizerunek wśród mieszkańców. Krótszy czas budowy to także oczywista korzyść dla wykonawcy.
Źródło: tekst Mostostal Warszawa S.A., www.mostostal.waw.pl
Budownictwo
Drogi
Energetyka
Geoinżynieria
Hydrotechnika
Inż. Bezwykopowa
Kolej
Mosty
Motoryzacja
Tunele
Wod-Kan