REKLAMA
Drogi Wiadomości
1 Minuta czytania

Ostatni etap prac na ulicy Zamoyskiego w Warszawie

Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie remontuje jezdnię ul. Zamoyskiego w stronę Grochowa. 16 sierpnia rozpoczął się ostatni etap prac. Pomiędzy wiaduktem kolejowym a fabryką Wedla kierowcy pojadą bliżej torowiska tramwajowego.

Zdjęcie: Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie, www.zdm.waw.pl

Na razie prowadzono prace na skrzyżowaniu z ul. Lubelską, a później drogowcy przenieśli się bliżej al. Zielenieckiej. Od 16 sierpnia kierowcy jadą wyremontowanym pasem, a roboty obejmą pasy przy chodniku.

Jednym pasem na Grochów

Od wiaduktu kolejowego do fabryki Wedla są zamknięte dwa pasy: środkowy i prawy. Kierowcy jadą w stronę Grochowa przy torowisku tramwajowym.

Tak jak w poprzednim etapie, już na skrzyżowaniu z ul. Sokolą na ul. Targowej sąs dwa pasy do jazdy prosto. Z prawego będzie można tylko skręcić w ul. Sokolą. Za wiaduktem kolejowym kierowcom pozostaje jeden pas. Nie skręcą z niego na błonia PGE Narodowego. Na skrzyżowaniu z al. Zieleniecką jadą prosto w kierunku Grochowa lub skręcą w prawo.

Zalecany objazd prowadzi ulicą Kłopotowskiego lub Sokolą do Wybrzeża Szczecińskiego i dalej Wałem Miedzeszyńskim, al. Poniatowskiego i al. Waszyngtona do ronda Wiatraczna.

Utrudnienia przy al. Zielenieckiej

W al. Zielenieckiej przed skrzyżowaniem z Zamoyskiego jezdnia jest nadal zwężona, ale kierowcy jadą tu w prawo lub w lewo.

Zamknięta jest jeszcze zawrotka przed wiaduktem kolejowym. Kierowcy skręcą tu tylko w lewo, żeby pojechać na błonia stadionu PGE Narodowego albo do Sokolej i Jagiellońskiej.

Zamoyskiego przy błoniach PGE Narodowego

Na fragmencie ul. Zamoyskiego od ul. Targowej w kierunku błoni stadionu PGE Narodowego jest jeden kierunek ruchu. Wyjazd z błoni jest tylko w lewo – w stronę ul. Jagiellońskiej. Z kolei jadący ul. Zamoyskiego od Jagiellońskiej na skrzyżowaniu z ul. Sokolą mają jeden pas do jazdy prosto. Za wiaduktem kolejowym skręcą w prawo – na błonia. Nie pojadą do ul. Targowej.

Frezowanie Plus

Prace na ul. Zamoyskiego to kolejne „Frezowanie Plus”. Na remontowanym odcinku zmieni się znacznie więcej niż tylko nawierzchnia jezdni. Remont przejdzie część chodnika po stronie fabryki Wedla między al. Zieleniecką a ul. Lubelską oraz kawałek za skrzyżowaniem. Pozostała część zostanie rozpłytowana w ramach projektu z budżetu obywatelskiego.

W miejscu betonu pojawi się zieleń. Dotychczasowe parkowanie skośne zostanie przeorganizowane na bezpieczniejsze parkowanie równoległe. Wszystkie prace potrwają do końca sierpnia br.

REKLAMA
Kalendarium wydarzeń
Sklep internetowy NBI
REKLAMA