Fragment drogi ekspresowej S11 Ostrów Wielkopolski – Kępno podzielony został na dwa mniejsze odcinki.
S11 Przygodzice – Ostrzeszów Północ
W przetargu na realizację tego odcinka wpłynęło 9 ofert. Najniższą cenę zaoferowała spółka MIRBUD na kwotę ponad 590 mln zł. Najdroższą ofertę złożyło Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor na kwotę ponad 680 mln zł.
Ponad 12 km odcinek drogi ekspresowej będzie przebiegać pomiędzy istniejącą S11 stanowiącą obwodnicę Ostrowa Wielkopolskiego a drogą wojewódzką nr 444 w rejonie miejscowości Ostrzeszów. Ominie od wschodu Antonin, przetnie linię kolejową łączącą Ostrów Wielkopolski i Kępno, a także obecną DK11, przechodząc na zachód od Ostrzeszowa. Odcinek zlokalizowany jest w całości na terenie województwa wielkopolskiego w powiatach ostrowskim oraz ostrzeszowskim i przebiega przez gminy Przygodzice oraz Ostrzeszów. Na tym odcinku zlokalizowane będą węzły drogowe Przygodzice oraz Antonin, a także Miejsca Obsługi Podróżnych (MOP) Bledzianów i Kozły. Powstanie też 10 obiektów inżynierskich.
S11 Ostrzeszów Północ – Kępno Północ
W przetargu na realizację tego odcinka wpłynęło 9 ofert. Najniższą cenę zaoferowała spółka Budimex na kwotę ponad 588 mln zł. Najdroższą ofertę złożyło Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor na kwotę ponad 716 mln zł.
Blisko 18 km odcinek będzie kontynuacją poprzedniego i rozpocznie się od węzła Ostrzeszów Północ, zapewniając powiązanie z drogami wojewódzkimi nr 444 i 449, a także obecną drogą krajową nr 11. Trasa omijając Ostrzeszów po zachodniej stronie, włączy się w istniejącą drogę ekspresową S11 w rejonie Kępna. Odcinek zlokalizowany jest w całości na terenie województwa wielkopolskiego w powiatach ostrzeszowskim i kępińskim i przebiega przez gminy Ostrzeszów, Kobyla Góra i Kępno. Wjazd na ten odcinek będzie możliwy przez jeden z trzech węzłów drogowych: Ostrzeszów Północ, Ostrzeszów Południe i Kępno Północ. Na całej trasie zbudowanych zostanie w sumie 16 obiektów inżynierskich.
Kierowcy powinni skorzystać z nowej trasy w I połowie 2029 r.