Nowoczesna infrastruktura
Tunel połączył ul. Świętego Maksymiliana Kolbego w Teresinie z ul. Szymanowską w Paprotni (droga powiatowa nr 3837W). Został wyposażony w dwa pasy ruchu dla samochodów oraz ścieżkę pieszo-rowerową, co poprawi komfort i bezpieczeństwo mieszkańców.
Szybsza realizacja inwestycji
Budowa prowadzona była przy utrzymaniu ruchu kolejowego – etapami demontowano tory, wykonywano płytę nośną tunelu, a następnie odtwarzano infrastrukturę kolejową. Zakończenie prac planowano na grudzień 2025 r., jednak wykonawca ukończył inwestycję pół roku wcześniej. Wykonawcą inwestycji jest spółka INTOP Warszawa.

Finansowanie projektu
Koszt przedsięwzięcia wyniósł ok. 42 mln zł netto, z czego blisko 19,5 mln zł sfinansowały Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap IV”. Pozostałą część pokrył Powiat Sochaczewski.
Budownictwo
Drogi
Energetyka
Geoinżynieria
Hydrotechnika
Inż. Bezwykopowa
Kolej
Mosty
Motoryzacja
Tunele
Wod-Kan
