Przejście zostało wydrążone w całości w obudowie wstępnej na długości ok. 28 m. Wykonanie przebicia pomiędzy nawami tunelu jest celowe, z uwagi na bezpieczeństwo pracowników wykonujących roboty górnicze od portalu południowego. Wykonanie przejścia poprzecznego zapewnia wzajemną drogę ewakuacji na wypadek zagrożenia w jednej z naw.
Do 18 sierpnia br. w tunelu TS-26, który docelowo będzie miał ok. 2300 m, wydrążono w nawie południowo-zachodniej ok. 873 m kaloty (górna część tunelu) i ok. 854 m sztrosy (środkowa część tunelu). W nawie południowo- wschodniej ok. 886 m kaloty i ok. 876 sztrosy.
Budowa drogi ekspresowej S3 na Dolnym Śląsku współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
Źródło: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział Wrocław