
Od 13 czerwca 2025 r. zostanie wprowadzane oznakowanie pionowe, a następnie zostaną wykonane przewiązki. Właściwy remont nawierzchni rozpocznie się 30 czerwca.
W trakcie wprowadzania przewiązek, ruch na drodze ekspresowej będzie odbywał się po jednym pasie ruchu. W miejscu robót wprowadzone zostanie ograniczenie prędkości do 80 km/h.
Remont całej trasy został podzielony na etapy. GDDKiA planuje, że każdy z nich będzie trwał około trzy tygodnie. Terminy realizacji uzależnione są od warunków atmosferycznych.
Ze względów organizacyjnych i technologicznych wykonawca w pierwszej kolejności będzie prowadził prace na jezdni wschodniej (w kierunku Piły), a następnie na jezdni zachodniej (w kierunku Wrocławia).
Etapy remontu dla jezdni wschodniej (w kierunku Piły)
- Etap I – kilometr przed węzłem Poznań Zachód do MOP Dopiewo
- Etap II – od MOP Dopiewo do węzła Dąbrówka w rejonie DHL
- Etap III – od węzła Dąbrówka w rejonie DHL do stawów za węzłem Poznań Ławica
- Etap IV – od stawów za węzłem Poznań Ławica do węzła Tarnowo Podgórne
Etapy remontu dla jezdni zachodniej (w kierunku Wrocławia)
- Etap I – od MOP Dopiewo do kilometra za węzłem Poznań Zachód
- Etap II – od węzła Dąbrówka w rejonie DHL do MOP Dopiewo
- Etap III – od stawów za węzłem Poznań Ławica do węzła Dąbrówka w rejonie DHL
- Etap IV – od węzła Tarnowo Podgórne do stawów za węzłem Poznań Ławica
Remont drogi S11 powinien zakończyć się we wrześniu 2025 r.