
Operacja rozpoczęła się już pod koniec maja 2025 r. Specjalny pociąg, obsługiwany przez wyszkoloną załogę, rozpoczął prace konserwacyjne na krańcowych odcinkach metra.
W pierwszym tygodniu czerwca maszyna wyjechała na tory na linii M2 – na Targówku, Bemowie i Woli. Na pierwszej linii praca też wre – aż lecą iskry. Obecnie „szlifierka” do torów działa na pograniczu Bielan i Żoliborza.
W tym roku przewidziano dwie tury, podczas których odbędzie się szlifowanie torów. Pierwsza w okresie wiosenno-letnim, druga natomiast jesienią – potrwa od października do grudnia 2025 r. Do końca roku prace obejmą wszystkie torty, po których pociągi jeżdżą z pasażerami na liniach M1 i M2.
Budownictwo
Drogi
Energetyka
Geoinżynieria
Hydrotechnika
Inż. Bezwykopowa
Kolej
Mosty
Motoryzacja
Tunele
Wod-Kan