
Przystanek będzie miał dwa perony przy linii kolejowej nr 8 w kierunku Kielc oraz jeden peron przy linii nr 22 w kierunku Tomaszowa Mazowieckiego. Będą tam windy i system informacji dla pasażerów. Perony będą dostosowane do potrzeb osób z ograniczoną mobilnością, a windy ułatwią dostęp do kładki. Na przystanku będą zatrzymywać się pociągi regionalne i dalekobieżne. Miasto Radom sfinansuje budowę kładki dla pieszych, która połączy ulice Jacka Kuronia, Anny Walentynowicz i Krynicką, zapewniając wygodny dostęp do peronów.
Cała inwestycja kosztuje ponad 16 mln zł, z czego PLK pokryje ponad 6 mln zł. Przystanek powinien być gotowy w II kwartale 2026 r.
Obecny przystanek Radom Południe, znajdujący się na linii kolejowej z Radomia do Kielc, zmieni nazwę na Trablice, aby uniknąć pomyłek podczas podróży.