Nowe mosty
Nowe obiekty zastąpią konstrukcje, które powstały w 1936 r. Obiekty w Krzyszkowicach i Jaworniku zbliżają się powoli do swych 90. urodzin. Ponad pół wieku temu, w 1972 roku, zostały poszerzone i dostosowane do zmodernizowanej wówczas, dwujezdniowej Zakopianki. Dziś są to już obiekty w dużym stopniu wysłużone, w złym stanie technicznym, dlatego też zdecydowano się na wybudowanie w ich miejsce zupełnie nowych przepraw.
Mosty w Krzyszkowicach biegną nad potokami Pod Bugajem (kilometraż DK7 km 689+587) i Karasiówka (km 690+033). Oba mają 6,6 m długości. Most w Jaworniku (km 690+980) znajduje się nad potokiem Jawornik i ma 10 m długości.
Oba mosty w Krzyszkowicach będą szersze niż obecne konstrukcje. Wykonawcy dostosują je do węzła Krzyszkowice, który powstanie na skrzyżowaniu Zakopianki z główną drogą tej miejscowości. Na mostach będą dodatkowe pasy pozwalające na wjazd na węzeł i zjazd z węzła.
Szerszy będzie też most w Jaworniku. Na wszystkich trzech obiektach będą chodniki dla pieszych.
Projektant będzie miał 18 miesięcy na przygotowanie projektów. GDDKiA planuje, że roboty budowlane rozpoczną się jesienią 2025 r. lub wiosną 2026 r. i potrwają rok. Podczas prowadzonych prac Zakopianka będzie przejezdna.