Zintegrowana został nawierzchnia torowa, bankiety, szyny prądowe oraz koryta kablowe dla przyszłych instalacji. Zainstalowano także bramy rolowane na komorze demontażowej, która oddziela stację „Księcia Janusza” od budowanego odcinka.
Obecnie trwają prace związane z łączeniem i konsolidacją instalacji zasilającej i wszystkich systemów całoliniowych, m.in. sieci teletechnicznych, zasilania awaryjnego, szyny prądowej i systemów sterowania ruchem. Integrowana jest również sieć przyszłego monitoringu oraz przyłącza światłowodowe i telefoniczne. Pod koniec sierpnia przewidziana jest faza testów, podczas której sprawdzana będzie poprawność wykonania prac, integralność wszystkich instalacji oraz łączność z dyspozytorniami stacyjnymi i Centralną Dyspozytornią na STP Kabaty.
Prowadzone są prace tynkarskie i układane są posadzki z płyt granitowych. Trwa montaż instalacji sanitarnych i elektrycznych. Wykonano też izolację akustyczną na poziomie antresoli obu stacji oraz w torach odstawczych stacji C04 Bemowo.
Zakończenie prac na tym odcinku przewidywane jest latem przyszłego roku. Źródło: Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie
Budownictwo
Drogi
Energetyka
Geoinżynieria
Hydrotechnika
Inż. Bezwykopowa
Kolej
Mosty
Motoryzacja
Tunele
Wod-Kan