W dużym uproszczeniu będzie to wyglądało następująco: wykonawca prac na początku sfrezuje częściowo starą nawierzchnię. Następnie zostanie nałożona siatka wzmacniającą i na niej będą wykonane dwie warstwy nawierzchni – wyrównawcza i ścieralna. Ponadto w ramach remontu drogi krajowej będą utwardzone pobocza. Na zakończenie inwestycji zostanie odtworzone oznakowanie poziome. Remont planowo powinien zakończyć się w I połowie maja br.
Prace remontowe będą wykonywane połówkowo – jedna część jezdni zostanie zajęta przez pracowników wykonawcy, a drugą będzie się odbywał ruch wahadłowy. Apelujemy do kierowców o przestrzeganie obowiązujących ograniczeń prędkości w miejscu prowadzenia prac i poleceń wydawanych przez kierujących ruchem.
Autor: GDDKiA O/Gdańsk
Budownictwo
Drogi
Energetyka
Geoinżynieria
Hydrotechnika
Inż. Bezwykopowa
Kolej
Mosty
Motoryzacja
Tunele
Wod-Kan