Wykonawca dołoży wszelkich starań, aby najpóźniej do końca sierpnia br. most został udostępniony dla ruchu. Ze względów technologicznych oraz bezpieczeństwa konieczne było przyjęcie takiej organizacji ruchu, dzięki której nastąpi maksymalne skrócenie prac budowlanych.
Objazd lokalny po stronie wschodniej:
- DK36 => m. Stary Staw (obok firmy K2) => przejazd pod S11b=> ul. Ostrowska => ul. Limanowskiego => Al. Słowackiego => ul. Krotoszyńska => ul. Poznańska,
- ul. Poznańska => DK36 => ul. Krotoszyńska=> Al. Słowackiego=> ul. Limanowskiego => ul. Ostrowska => przejazd pod S11 m. =>Stary Staw (obok firmy K2).
Objazd lokalny po stronie zachodniej:
- DK36 Rondo Republiki Ostrowskiej => ul. Radłowska => m. Rąbczyn=> m. Lewkowiec => ul. Uroczysko => ul. Poznańska,
- DK 36 ul. Poznańska => ul. Uroczysko => m. Lewkowiec => m. Rąbczyn => ul. Radłowska=> Rondo Republiki Ostrowskiej.
Objazd tranzytowy
- Od ul. Poznańskiej => S11b=> ul. Kaliska=> Al. Słowackiego=> ul. Krotoszyńska=> ul. Poznańska,
- ul. Poznańska => ul. Krotoszyńska Al. Słowackiego => ul. Kaliska => S11=> do ul. Poznańskiej.
Most został w wybudowany w 1955 roku, co oznacza, że jest eksploatowany prawie 70 lat. Aby dalsze użytkowanie było możliwe, konieczne jest wykonanie remontu.