Zakres prac
Inwestycja realizowana jest w formule „Projektuj i Buduj”. W ramach zadania wykonawca sporządzi dokumentację projektową wraz z projektem czasowej i stałej organizacji ruchu, a także uzyska niezbędne decyzje i pozwolenia. Po opracowaniu dokumentacji wykonawca przystąpi do robót budowlanych, w ramach których wprowadzi tymczasową organizację ruchu, wykona rozbiórkę istniejących obiektów tj. wiaduktu drogowego i kładki dla rowerów, a w ich miejsce wybuduje nowy obiekt oraz uzyska dokumenty formalne zezwalające na jego użytkowanie. Po zakończeniu prac zostanie wprowadzona docelowa organizacja ruchu.
Na wykonanie inwestycji wykonawca będzie miał 28 miesięcy od daty podpisania umowy, z czego 12 przewidziane jest na opracowanie dokumentacji projektowej.
Źródło finansowania
Zadanie przewidziane jest do finansowania ze środków budżetowych będących w dyspozycji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad.