
Od 13 czerwca 2025 r. zostanie wprowadzane oznakowanie pionowe, a następnie zostaną wykonane przewiązki. Właściwy remont nawierzchni rozpocznie się 30 czerwca.
W trakcie wprowadzania przewiązek, ruch na drodze ekspresowej będzie odbywał się po jednym pasie ruchu. W miejscu robót wprowadzone zostanie ograniczenie prędkości do 80 km/h.
Remont całej trasy został podzielony na etapy. GDDKiA planuje, że każdy z nich będzie trwał około trzy tygodnie. Terminy realizacji uzależnione są od warunków atmosferycznych.
Ze względów organizacyjnych i technologicznych wykonawca w pierwszej kolejności będzie prowadził prace na jezdni wschodniej (w kierunku Piły), a następnie na jezdni zachodniej (w kierunku Wrocławia).
Etapy remontu dla jezdni wschodniej (w kierunku Piły)
- Etap I – kilometr przed węzłem Poznań Zachód do MOP Dopiewo
- Etap II – od MOP Dopiewo do węzła Dąbrówka w rejonie DHL
- Etap III – od węzła Dąbrówka w rejonie DHL do stawów za węzłem Poznań Ławica
- Etap IV – od stawów za węzłem Poznań Ławica do węzła Tarnowo Podgórne
Etapy remontu dla jezdni zachodniej (w kierunku Wrocławia)
- Etap I – od MOP Dopiewo do kilometra za węzłem Poznań Zachód
- Etap II – od węzła Dąbrówka w rejonie DHL do MOP Dopiewo
- Etap III – od stawów za węzłem Poznań Ławica do węzła Dąbrówka w rejonie DHL
- Etap IV – od węzła Tarnowo Podgórne do stawów za węzłem Poznań Ławica
Remont drogi S11 powinien zakończyć się we wrześniu 2025 r.
Budownictwo
Drogi
Energetyka
Geoinżynieria
Hydrotechnika
Inż. Bezwykopowa
Kolej
Mosty
Motoryzacja
Tunele
Wod-Kan