REKLAMA
Drogi Wiadomości
1 Minuta czytania

12 ofert na budowę ciągu pieszo-rowerowego w ciągu DK46

W przetargu na budowę ciągu pieszo-rowerowego w ciągu drogi krajowej nr 46 (DK46), na trasie Ozimek – Grodziec, złożono 12 ofert. Aż 11 z nich mieści się w budżecie inwestycji. Po podpisaniu umowy wykonawca będzie miał 10 miesięcy na realizację zadania.

Droga krajowa nr 46 Ozimek-Grodziec - budowa ciągu pieszo-rowerowego w ciągu DK46
Obecny stan drogi krajowej nr 46, fot. GDDKiA O/Opole, www.gov.pl/web/gddkia-opole/
Spis treści

Oferty w przetargu na budowę ciągu pieszo-rowerowego w ciągu DK46

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad otrzymała 12 ofert w postępowaniu na budowę ciągu pieszo-rowerowego w ciągu DK46 między Ozimkiem a Grodźcem. Większość propozycji mieści się w założonym budżecie. Najkorzystniejszą cenowo ofertę złożyła firma HUCZ – 7 962 671,92 zł.

Pozostałe oferty przedstawiły:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe LARIX – 9 083 431,33 zł,
  • TRANSKOM BIAŁDYGA – 9 471 000,00 zł,
  • DROG-BUD – 9 715 545,53 zł,
  • ADAC-LEWAR – 9 716 157,07 zł,
  • Colas Polska – 10 734 244,81 zł,
  • VIANKO – 9 759 639,97 zł,
  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe DOMAX – 10 746 876,53 zł,
  • REMOST – 10 839 881,42 zł,
  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowo-Usługowe BEST-OPEBEL – 11 772 841,36 zł,
  • GEOSOLID – 11 991 644,71 zł,
  • Przedsiębiorstwo Drogowe KONTRAKT – 16 605 441,21 zł.

Po wyborze najkorzystniejszej oferty i podpisaniu umowy wykonawca będzie miał 10 miesięcy na realizację inwestycji.

Zakres inwestycji

Planowany ciąg pieszo-rowerowy w ciągu DK46 będzie miał długość 2,7 km i zostanie zlokalizowany po prawej stronie drogi krajowej nr 46 w kierunku Grodźca. Realizacja inwestycji wymaga poszerzenia pasa drogowego.

W ramach zadania przewidziano:

  • korektę geometrii skrzyżowania DK46 z ul. Częstochowską za Ozimkiem,
  • budowę przejścia dla pieszych i przejazdu dla rowerów,
  • montaż oświetlenia i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (BRD),
  • przebudowę istniejących elementów BRD,
  • budowę przepustów na ciekach, odwodnienie oraz kanał technologiczny.

Na końcu odcinka w Grodźcu powstanie nowe przejście dla pieszych i przejazd dla rowerów, co znacząco poprawi bezpieczeństwo użytkowników drogi.

REKLAMA
Kalendarium wydarzeń
Sklep internetowy NBI
REKLAMA
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.