Oferty w przetargu na budowę ciągu pieszo-rowerowego w ciągu DK46
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad otrzymała 12 ofert w postępowaniu na budowę ciągu pieszo-rowerowego w ciągu DK46 między Ozimkiem a Grodźcem. Większość propozycji mieści się w założonym budżecie. Najkorzystniejszą cenowo ofertę złożyła firma HUCZ – 7 962 671,92 zł.
Pozostałe oferty przedstawiły:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe LARIX – 9 083 431,33 zł,
- TRANSKOM BIAŁDYGA – 9 471 000,00 zł,
- DROG-BUD – 9 715 545,53 zł,
- ADAC-LEWAR – 9 716 157,07 zł,
- Colas Polska – 10 734 244,81 zł,
- VIANKO – 9 759 639,97 zł,
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe DOMAX – 10 746 876,53 zł,
- REMOST – 10 839 881,42 zł,
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowo-Usługowe BEST-OPEBEL – 11 772 841,36 zł,
- GEOSOLID – 11 991 644,71 zł,
- Przedsiębiorstwo Drogowe KONTRAKT – 16 605 441,21 zł.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty i podpisaniu umowy wykonawca będzie miał 10 miesięcy na realizację inwestycji.
Zakres inwestycji
Planowany ciąg pieszo-rowerowy w ciągu DK46 będzie miał długość 2,7 km i zostanie zlokalizowany po prawej stronie drogi krajowej nr 46 w kierunku Grodźca. Realizacja inwestycji wymaga poszerzenia pasa drogowego.
W ramach zadania przewidziano:
- korektę geometrii skrzyżowania DK46 z ul. Częstochowską za Ozimkiem,
- budowę przejścia dla pieszych i przejazdu dla rowerów,
- montaż oświetlenia i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (BRD),
- przebudowę istniejących elementów BRD,
- budowę przepustów na ciekach, odwodnienie oraz kanał technologiczny.
Na końcu odcinka w Grodźcu powstanie nowe przejście dla pieszych i przejazd dla rowerów, co znacząco poprawi bezpieczeństwo użytkowników drogi.
Budownictwo
Drogi
Energetyka
Geoinżynieria
Hydrotechnika
Inż. Bezwykopowa
Kolej
Mosty
Motoryzacja
Tunele
Wod-Kan
