Prace na ponad 22 km odcinku S6 przekroczyły już poziom 70 proc. zaawansowania robót. Wraz z porami roku zmieniają się też warunki wykonywania robót. Aby zaradzić coraz niższej temperaturze otoczenia, jak i skutkom częstych opadów deszczu, stosuje się różne rozwiązania.
W przypadku robót bitumicznych są to m.in. nagrzewnice. Zasilane gazem urządzenia umożliwiają osuszenie podłoża, a także podniesienie jego temperatury do pożądanych wartości dodatnich (zalecana minimalna temperatura podłoża zarówno do wykonania stosownego skropienia emulsją asfaltową, jak i wykonywania kolejnych warstw bitumicznych to +5℃). Użycie nagrzewnicy pozwala na bezpieczne wykonywanie robót bitumicznych nawet w ujemnych temperaturach (dopuszczone dla najniższych warstw, a dokładniej dla warstwy podbudowy AC22P to -3℃, dla warstwy wiążącej 0℃ i +5℃ dla warstwy ścieralnej z SMA).
Między Leśnicami i Bożepolem Wielkim nagrzewnica pomaga, nawet przy mniej korzystnych warunkach atmosferycznych, w przygotowaniu podłoża (warstwy podbudowy z AC22P) do ułożenia kolejnej warstwy nawierzchni.
Inwestycje o wartości ok. 719 mln zł realizuje spółka Budimex.