
Najniższą ofertę złożyło konsorcjum firm Aldesa Construcciones Polska i Aldesa Construcciones na kwotę 199 995 570,92 zł. Najwyższą ofertę złożyła spółka Intercor na kwotę 289 656 820,24 zł. Budżet GDDKiA na realizację tego zadania wynosi 417 855 507,06 zł.
Głównym kryterium oceny ofert jest cena – 60 proc. Pod uwagę będą brane również pozacenowe kryteria związane z przedłużeniem okresu gwarancji jakości na:
- obiekty mostowe wraz ich z wyposażeniem (30 proc.),
- instalacje zasilające i konstrukcje wsporcze (10 proc.).
Prace projektowe i roboty wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie mają zostać ukończone w terminie nie dłuższym niż 35 miesięcy od daty zawarcia umowy. Do czasu realizacji robót nie wlicza się okresów zimowych (tj. od 16 grudnia do 15 marca).
Drogowcy planują podpisać umowę w II kwartale 2025 r., tak by budowa mogła zakończyć się w II kwartale 2028 r.