Na przyszłej stacji metra Karolin prace odbywają się już na poziomie -2, czyli płyty dennej stacji. Niebawem rozpoczną się prace przy łączeniu dwóch części stacji. Obecnie plac budowy jest podzielony ul. Połczyńską, ale jeszcze przed wakacjami ruch zostanie przełożony o kilkanaście metrów nad gotową już część stacji. Dla kierowców nie oznacza to większych utrudnień , tak jak dotychczas, zostaną zachowane po dwa pasy w obu kierunkach.
Prace schodzą pod ziemię
Najbardziej uciążliwy etap dla mieszkańców sąsiadujących z budową ostatniego odcinka linii M2 powoli dobiega końca – na dwóch stacjach: Lazurowej i Karolin – prace już w przeważającej części przeniosły się pod ziemię, na Chrzanowie za kilka tygodni również większość robót przeniesie się pod wylewaną właśnie płytę stropową.
Ostatni odcinek
Budowany odcinek tworzy 3 stacje, a jego długość wynosi ma prawie 4 km. Stacja C3 Lazurowa powstaje po południowo-wschodniej stronie skrzyżowania Lazurowej i Górczewskiej. Stację C2 Chrzanów zaplanowano pod ul. Rayskiego, w rejonie skrzyżowania z Szeligowską. Stacja C1 Karolin znajduje się pod ul. Sochaczewską, po północnej stronie skrzyżowania z Połczyńską. Kilkaset metrów za nią budowane jest zaplecze techniczne dla całej linii – STP Karolin. Tutaj na budynkach hal elektrowozowni i obiektach administracyjnych pojawiły się już elewacje, a wewnątrz trwa stawianie ścian działowych.