
Przetarg podzielony został na cztery części. GDDKiA dopuszcza składanie ofert częściowych co oznacza, że wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części zamówienia. Najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana na podstawie następujących kryteriów: ceny (60 proc.), przedłużenia okresu gwarancji jakości (20 proc.) oraz terminu realizacji umowy (20 proc.). Minimalny okres gwarancji wynosi trzy lata, z możliwością jego wydłużenia o kolejne dwa lata. Wykonawca będzie mógł zaproponować też skrócenie terminu realizacji inwestycji o maksymalnie 1 miesiąc.
Część 1 – Remont mostu przez rzekę Wisłok w Iskrzyni w ciągu DK19
Zakres prac obejmie m.in. prace remontowe na moście wraz z wykonaniem wszystkich warstw bitumicznych nawierzchni na dojazdach do obiektu i na samym obiekcie. W ramach zadania wykonane zostanie również oznakowanie poziome jezdni. Planowany termin realizacji remontu to 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
Część 2 – Remont przepustu w Sieniawie w ciągu DK28
Prace remontowe polegały będą m.in. na rozbiórce części przelotowej oraz głowicy żelbetowej, a także wykonaniu ławy fundamentowej wraz z montażem prefabrykatów żelbetowych, głowicy żelbetowej wlotowej i płyty zespalającej wraz z izolacją. Odtworzona zostanie również konstrukcja nawierzchni drogi i warstwy bitumiczne oraz wykonane zostanie oznakowanie poziome jezdni. Planowany termin realizacji to 10 miesięcy od daty podpisania umowy.
Część 3 – Remont przepustu w Tarnogórze w ciągu DK77
Zakres prac obejmie rozbiórkę części przelotowej oraz głowicy żelbetowej oraz wykonanie ławy fundamentowej wraz z montażem prefabrykatów żelbetowych, głowicy żelbetowej wlotowej i płyty zespalającej wraz z izolacją. Odtworzona zostanie również konstrukcja nawierzchni drogi i warstwy bitumiczne oraz wykonane zostanie oznakowanie poziome jezdni. Planowany termin realizacji to 10 miesięcy od daty podpisania umowy.
Część 4 – Remont mostu przez rzekę Gwoźnica w Wyżnem w ciągu DK19
Prace będą polegały na rozbiórce połowy obiektu oraz wykonaniu zasadniczych prac remontowych. Wykonane zostaną także wszystkie warstwy bitumiczne nawierzchni na dojazdach i na obiekcie oraz oznakowanie poziome jezdni. Planowany termin realizacji to 10 miesięcy od daty podpisania umowy.