![Podpisanie umowy, fot. GDDKiA O/Lublin](https://nbi.com.pl/content/uploads/assets/news/2019/Kwiecień/24.04/_resampled/ResizedImage330247-umowa_S17.png)
Przypomnijmy iż przetarg na prace przygotowawcze dla 120 km S17 z Piask do granicy z Ukrainą w Hrebennem podzielono na trzy części. Wczoraj podpisano umowę dla części pierwszej, w zeszłym tygodniu dla części trzeciej pomiędzy węzłami Łopiennik i Krasnystaw Północ (ok. 9,8 km) oraz Zamość Sitaniec i Zamość Wschód (ok. 12 km).
Pod koniec tygodnia GDDKiA podpisze umowę z wykonawcą ostatniej części obejmującej cztery odcinki realizacyjne (ok. 54,2 km): w. Zamość Wschód – w. Zamość Południe (ok. 12,2 km), w. Zamość Południe – Tomaszów Lubelski (początek obwodnicy, ok. 18 km), obwodnica Tomaszowa Lubelskiego (dobudowa drugiej jezdni ok. 6,7 km) oraz Tomaszów Lubelski – Hrebenne (ok. 17,3 km).
Podpisana wczoraj umowa dotyczy opracowania koncepcji programowej. Gotowa dokumentacja pozwoli ogłosić przetarg na wyłonienie wykonawcy inwestycji realizowanej w systemie „projektuj i buduj”. Realizację całej S17 od Piask do Hrebennego przewidziano w latach 2021-2025.
Tekst i zdjęcie: GDDKiA O/Lublin