Poprawi się bezpieczeństwo na DK92 w miejscowości Przyborki
OPUBLIKOWANO:
22.05.2024
Poznański Oddział GDDKiA otworzył oferty w przetargu na poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK92 w miejscowości Przyborki. Wpłynęły trzy oferty. Na realizację zadania GDDKiA przeznaczyła 959 400,00 zł.
Najniższą cenowo ofertę złożył Ductus za kwotę 599 010,00 zł, natomiast najwyższą SPIE Stangl Technik za kwotę 1 167 476,15 zł.
Zadanie polega na zaprojektowaniu i budowie sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 92 w Przyborkach z ulicą Podmiejską. Termin wykonania to 170 dni od dnia podpisania umowy. Komisja przetargowa przeanalizuje oferty.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Techniczne
Pliki cookies techniczne wykorzystywane są przede wszystkim w celu dostarczania usług świadczonych drogą elektroniczną i są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Techniczne pliki cookies z uwagi na swój charakter nie wymagają zgody Użytkownika i są zawsze aktywne.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.
Analityczne i Funkcjonalne
Analityczne pliki cookies służą do badania i poprawy jakości świadczonych usług. Tego rodzaju pliki cookies zbierają informacje na temat sposobu w jaki Użytkownicy korzystają z Serwisu. Funkcjonalne pliki cookies umożliwiają zapewnienie większej funkcjonalności i personalizacji Serwisu NBI.com.pl.
Najpierw włącz ściśle niezbędne ciasteczka, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje!
Marketingowe
Marketingowe pliki cookies umożliwiają dostarczenie treści reklamowych dostosowanych do zainteresowań Użytkownika i są wykorzystywane m.in. w związku z kierowaniem do Użytkowników reklamy behawioralnej.
Najpierw włącz ściśle niezbędne ciasteczka, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje!