
Po usunięciu starej nawierzchni jezdni w kierunku Białegostoku, okazało się, że trzeba będzie poszerzyć zakres koniecznych robót w płycie pomostu. Na to nałożyło się jeszcze uszkodzenie świeżo wykonanych dylatacji, co spowodowało konieczność powtórnej ich wymiany. Oznacza to, że remont mostu będzie musiał potrwać dłużej niż pierwotnie GDDKiA zakładała.
Po zakończeniu prac, na moście i dojazdach będzie nowa nawierzchnia jezdni, nowe urządzenia dylatacyjne oraz izolacja na całym obiekcie. Tam, gdzie to konieczne, naprawiona zostanie również płyta pomostu.
Most powstał w latach 1949-1952 z zachowanych fragmentów innych mostów zniszczonych podczas II wojny światowej. Obiekt ma 295 m długości i dziewięć przęseł.
Budownictwo
Drogi
Energetyka
Geoinżynieria
Hydrotechnika
Inż. Bezwykopowa
Kolej
Mosty
Motoryzacja
Tunele
Wod-Kan