Zmiany w organizacji ruchu przed otwarciem obwodnicy Łomży
Jeszcze przed pełnym oddaniem obwodnicy Łomży do użytku w połowie września wprowadzone zostaną tymczasowe zmiany w organizacji ruchu. Planowane jest przełożenie ruchu z obecnie wykorzystywanej jezdni w kierunku Warszawy na nitkę prowadzącą w stronę Budziska. Kierowcy nadal będą poruszać się jedną jezdnią w obu kierunkach, z obowiązującym ograniczeniem prędkości do 60–80 km/h. Z końcem września trasa zostanie w pełni oddana w standardzie dwujezdniowej drogi ekspresowej.
Ostatnie prace przy drodze ekspresowej S61
Aktualnie prowadzone są roboty wykończeniowe i zabezpieczające. Przełożenie ruchu pozwoli na dodatkowe uszczelnienie powierzchni betonowej mostu nad Narwią i jego ochronę przed wnikaniem wody. Równolegle montowane są bramownice pod urządzenia systemu zarządzania ruchem, budowane zbiorniki retencyjne odpowiedzialne za odwodnienie jezdni oraz instalowane ogrodzenia ochronne.
Droga ekspresowa i nowy odcinek DK64
Obwodnica Łomży obejmuje dwie jezdnie drogi ekspresowej S61, każda z dwoma pasami ruchu oraz pasem awaryjnym, a także pełną infrastrukturę towarzyszącą. Równolegle realizowany jest nowy, jednojezdniowy odcinek drogi krajowej nr 64 o długości blisko 7 km. Do końca 2025 r. gotowy będzie fragment od węzła Łomża Północ do Marianowa (3 km), a w połowie przyszłego roku zakończą się prace na odcinku od Marianowa do Elżbiecina (4 km).
Budownictwo
Drogi
Energetyka
Geoinżynieria
Hydrotechnika
Inż. Bezwykopowa
Kolej
Mosty
Motoryzacja
Tunele
Wod-Kan
