REKLAMA
Drogi Mosty Wiadomości
1 Minuta czytania

Oferty na projekt i budowę obwodnicy Kostrzyna nad Odrą

Zielonogórski Oddział GDDKiA otworzył oferty w przetargu na zaprojektowanie i budowę obwodnicy Kostrzyna nad Odrą w ciągu drogi krajowej 31 (DK31). W przetargu wpłynęło 10 ofert.

Grafika: GDDKiA O/Zielona Góra, www.gov.pl/web/gddkia-zielona-gora/

Złożone dokumenty zostaną ocenione według określonych kryteriów:

  • Cena – 60 proc.,
  • Wydłużenie okresu gwarancji i gwarancja jakości – 40 proc.

Najtańszą ofertę na kwotę 285 381 291,96 zł złożyło Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor. Najdroższą ofertę na kwotę 487 717 462,26 zł złożyła spółka POLAQUA.

Planowana inwestycja przebiegać będzie od północno-zachodniej strony miasta i w całości zostanie poprowadzona po nowym śladzie. Początek obwodnicy zlokalizowany będzie na wysokości Fortu Sarbinowo, następnie trasa przez ok. 2,5 km prowadzić będzie na północny zachód poprzez tereny leśne, aż do skrzyżowania z linią kolejową nr 273.

Następnie droga przebiegać będzie w kierunku zachodnim, omijając Osiedle Drzewice, i łukiem kierować się będzie poprzez tereny nieużytków na południe w stronę II obszaru Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Dalej przekroczy Wartę mostem, który przechodzić będzie w estakadę na terenach zalewowych. Następnie obwodnica wiaduktem przecinać będzie linię kolejową nr 203. W rejonie Starego Miasta trasa zostanie włączona, poprzez skrzyżowanie, do DK22 i DK31

Długość całej trasy wynosi blisko 9,2 km i zakłada budowę czterech skrzyżowań w formie ronda, dwóch wiaduktów nad liniami kolejowymi i trzech nad istniejącymi drogami, a także budowę mostu na Warcie wraz z estakadą o łącznej długości prawie 1 km.

REKLAMA
Kalendarium wydarzeń
Sklep internetowy NBI
REKLAMA