
Złożone oferty
Zestawienie złożonych ofert:
- konsorcjum firm Sweco Polska i Autostrada II – 42 342 934,50 zł,
- Multiconsult Polska – 42 984 588,60 zł,
- Mosty Gdańsk – 44 123 654,70 zł,
- konsorcjum firm INKO Consulting i VALUE ENGINEERING – 47 896 323,00 zł,
- TRAKT – 47 925 228,00 zł,
- Voessing Polska – 47 957 700,00 zł,
- TPF – 48 520 966,20 zł,
- Europrojekt Gdańsk – 51 269 358,15 zł,
- DATABOUT – 53 338 950,00 zł,
- konsorcjum firm Promost Consulting, DOHWA Polska i DOHWA Engineering – 54 977 083,68 zł,
- Lafrentz Polska – 56 333 139,00 zł,
- konsorcjum firm MP i MPRB – 57 268 800,00 zł,
- konsorcjum firm MGGP i IVIA – 65 613 120,00 zł.
Na sfinansowanie tych prac GDDKiA zamierza przeznaczyć 81,5 mln zł.
Zakres badań geologicznych
Na całym odcinku BDI drogowcy planują wykonanie ponad 6,6 tysiąca odwiertów i prawie 2,4 tysiąca sondowań. Średnia głębokość odwiertu to 11 m. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, głębokość odwiertu może sięgać nawet 30 m. Celem badań jest poznanie budowy geologicznej terenu, pobranie próbek z określonej głębokości, szczegółowe określenie warunków podłoża i zbadanie warunków nośności.
Sondy będą wprowadzane na średnią głębokość 13 m. Celem sondowań jest zbadanie, jaki opór stawia grunt i jaką ma nośność.