
Nawierzchnia drogi ekspresowej S11/S5 na przedmiotowym odcinku po ponad 13 latach eksploatacji znajduje się w stanie technicznym wymagającym pilnego zabiegu. Posiada ona liczne łaty po remontach cząstkowych, spękania podłużne i poprzeczne oraz zaniżone parametry przeciwpoślizgowe. Stan jezdni wymaga likwidacji ww. uszkodzeń i ułożenia nowej warstwy bitumicznej. Aktualny stan techniczny i zużycie wierzchniej warstwy kwalifikuje drogę do niezwłocznego wykonania remontu nawierzchni.
Prace budowlane polegać będą na wymianie warstwy ścieralnej na jezdni głównej i łącznicach oraz remoncie dylatacji w jej ciągu S11 (węzeł Tarnowo Podgórne – Poznań Zachód) oraz S5 węzeł Poznań Zachód bez łącznic.
Na zakończenie remontu wykonawca będzie miał 90 dni od dnia podpisania umowy.
Budownictwo
Drogi
Energetyka
Geoinżynieria
Hydrotechnika
Inż. Bezwykopowa
Kolej
Mosty
Motoryzacja
Tunele
Wod-Kan