Na dojazdach do mostu, po wschodniej i zachodniej stronie Wisły, ułożona jest już nawierzchnia trasy głównej i trwają prace porządkowe oraz montowane jest oznakowanie pionowe. Zaawansowanie robót na całym odcinku wynosi ok. 88 proc. Na wszystkich podporach nurtowych zakończono betonowanie segmentów nawisowych. Trwają prace związane ze zbrojeniem łączników konstrukcji mostu. Na nitce lewej ustawiane są krawężniki, wykonywana jest także izolacja kap chodnikowych oraz hydrofobizacja powierzchni. Na moście głównym po stronie Wilanowa na jezdni prawej trwa zbrojenie, szalowanie i betonowanie kap chodnikowych. Po stronie Wawra montowane są deski gzymsowe i ustawiane krawężniki. Na lewej jezdni ustroju nośnego realizowane są prace przygotowawcze do układania izolacji. Montowany jest również kolektor odwodnienia jezdni lewej.
Na wszystkich obiektach, zarówno po stronie Wilanowa jak i Wawra, przeprowadzono próby obciążeniowe. Na obiektach inżynierskich, za wyjątkiem mostu, zakończono także prace związane z układaniem warstwy ścieralnej. Aktualnie prowadzone są jedynie roboty wykończeniowe.
Na wiadukcie w ciągu trasy S2 nad ul. Wał Miedzeszyński montowane są bariery ochronne. Na rampie jednej z kładek nad ul. Wał Miedzeszyński montowane są balustrady a na drugiej – na kapach i biegach schodów – układana jest nawierzchnia żywiczna.
Na węźle Wał Miedzeszyński prowadzone są roboty nawierzchniowe i brukarskie, montowana jest sygnalizacja świetlna. Wykonanie tych prac umożliwi przywrócenie ruchu w ciągu ul. Wał Miedzeszyński. W miniony weekend zakończono prace przy odtwarzaniu nawierzchni ul. Przyczółkowej. Termin zakończenia robót został przewidziany w październiku 2020 r. Powodem wydłużenia czasu na ukończenie były warunki geologiczne, których nie można przewidzieć przed realizacją robót. Ponadto w analizie są kolejne roszczenia wykonawcy.Źródło: GDDKiA