![Zdjęcie: Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie](https://nbi.com.pl/content/uploads/assets/news/2020/Czerwiec/17/_resampled/ResizedImage600400-TBMBemowo.png)
Teraz czas na podłączenie wszystkich urządzeń sterowania oraz montaż zaplecza, które wraz z tarczą mierzy niemal 100 metrów długości. Drążenie dwóch tuneli w kierunku stacji Ulrychów rozpocznie się pod koniec lipca.
![Zdjęcie: Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie](https://nbi.com.pl/content/uploads/assets/news/2020/Czerwiec/17/_resampled/ResizedImage600400-TBMBemowo2.png)
Podczas długiego weekendu na Targówku pierwsza z tarcz na tym odcinku przebiła się do stacji Kondratowicza. Ułożenie 613 pierścieni na odcinku 919,5 m zajęło jej 38 dni. W jej ślady ruszyła już druga tarcza Anna, która wykona tunel łączący stacje Bródno i Kondratowicza. Do tej pory wydrążyła już 7 m tunelu lewego.
Tarcza TBM skrawa ziemię i jednocześnie obudowuje tunel betonowymi prefabrykatami. Po zakończeniu drążenia, tunel jest gotowy do prowadzenia w nim prac związanych z układaniem torowiska oraz montażem systemów.
Źródło: Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie