W tym roku pokazaliśmy kapitule konkursu nasze procesy i rozwiązania w dwóch obszarach. Pierwszy z nich to wykorzystanie polityki świadczeń i wynagrodzeń, jako elementu budowania zaangażowania – głównie poprzez dostosowanie tych polityk do potrzeb różnorodnych grup pracowników oraz dopasowaną do odbiorcy strategię komunikacji. Drugi – to funkcjonowanie partycypacyjnego modelu zarządzania, w którym nieustannie angażujemy pracowników, badamy ich opinie na kluczowe dla firmy tematy – a co najważniejsze – uwzględniamy informację zwrotną od pracowników w naszych politykach pracowniczych i organizacyjnych. To bardzo wymagający model, który ciągle doskonalimy.
– Dziękuję w imieniu CEMEX kapitule konkursu ZZL za to fantastyczne wyróżnienie. Bardzo się cieszymy i czujemy się też zobowiązani, aby dalej podnosić standard naszych polityk pracowniczych – powiedział Jerzy Nocuń, Dyrektor Działu Rozwoju Strategii HR w CEMEX Polska.
Pomysłodawcą i organizatorem konkursu jest Instytut Pracy i Spraw Socjalnych. Celem Konkursu jest propagowanie wiedzy i najlepszych doświadczeń praktycznych w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi poprzez wyróżnianie organizacji, które odnoszą sukcesy w tej dziedzinie zarządzania.
Zdjęcie: CEMEX Polska Sp. z o.o.